diumenge, 21 de febrer del 2016

Microrelat 2

Sóc en Joan i tinc el camp gran.

Avui quan sortia de l'escola m'he mirallat en un retrovisor d'un cotxe, he vist que tenia el cap més gran de lo normal, he pensat que eren manies de l'edat. Desprès m'he tornat a mirallar en un bassal d'aigua i tenia el cap encara més gran i seguidament he trepitjat el bassal em força i he dit:
-Deixa't  de tonteries que estàs més guapo que mai
Quan he arribat a casa just a l'entrada tenim un mirall i m'he tornat a veure el cap gran, amb molta decisió he agafat un martell i he començat a trencar-lo, desprès quan ja estava a mitges he deixat el martell a terra i he dit:

-Que hi farem tinc el cap gran, l'únic problema és que els de classe m'han de canviar el sobre nom ara ja no sóc en Joan el del nas gran, ara sóc en Joan el del cap gran.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada